Mint a Knight Riderben: az Apple Watchról vezérelhető a Tesla – videó
Frissítették a távirányítóként funkcionáló alkalmazást, így mostantól elég néhány ikont megnyomni az okosórán, a kocsi pedig erre a hívószóra áll ki a garázsból.
Frissítették a távirányítóként funkcionáló alkalmazást, így mostantól elég néhány ikont megnyomni az okosórán, a kocsi pedig erre a hívószóra áll ki a garázsból.
A svédek szerint 2020-ra az általuk gyártott összes személyautó és SUV 100 százalékos utasbiztonságot kínál majd.
Két év múlva érkezhet a teljesen önvezető autó, de addig is van néhány funkció, amivel már most könnyebb a vezetés.
A most kiadott szoftverfrissítéssel már önállóan áll ki a garázsból az autó, de ez még csak a kezdet.
Hiába a sok kütyü, még mindig egy alapvetően analóg világban élünk, a rengeteg digitális eszközt egyelőre nem igazán építettük be a mindennapi életmenetünkbe. De közben egyre inkább érezzük, hogy megéri: a világ legnagyobb technológiai bemutatója, a Las Vegasban zajló CES nyitóelőadásán nemcsak az idei év legfontosabb trendjeit vázolták fel, hanem az is kiderült, mi is az a kulcselem, amelynek köszönhetően a gépek könnyedén lekörözik majd az emberi tudást és tapasztalatot.
A svédek szerint az önvezető autók legfontosabb eleme az ember, akinek minden kényelmet meg kell adni.
Az indoklás szerint az, hogy a sofőrök nem fogják a kormányt, megzavarja a többi járművezetőt.
Az önvezető autókról szóló hírek szinte mindig magukról a járművekről szólnak, kevés szó esik a fedélzeten lévő emberekről. Pedig érdemes arról is beszélni: mit fogunk csinálni, amíg az autó helyettünk is vezet?
Kicsit lassabban érkezik a technológia, mint azt a rajongók gondolták.
Nem kevesebb, mint tizenöt autóipari szereplő van benne a projektben.
Első alkalommal volt érintett egy személyi sérüléses balesetben a Google vezető nélküli autója.